جشن روز جهانی لبخند
تاریخ شروع

18:00

پنج‌شنبه - 1402/07/20

تاریخ پایان

20:00

پنج‌شنبه - 1402/07/20

آدرس

مشهد- حافظ 11 (چراغچی 16) پلاک 8 - دفتر موسسه‌ی توکا انوشه‌ی دستان پرداز

جشن روز جهانی لبخند
پخش ویدیو

در موسسه‌ی توکا یک جشن شاد به مناسبت روز جهانی لبخند برگزار شد

تاریخ رویداد

پنج‌شنبه –  20 مهر ماه 1402 – ساعت 18:00 تا 19:00

مکان رویداد

دفتر مؤسسه‌ی توکا انوشه‌ی دستان پرداز

آدرس محل برگزاری

مشهد، بلوار حافظ- حافظ 11 (چراغچی 16)- پلاک 8

در موسسه‌ی توکا یک جشن شاد به مناسبت روز جهانی لبخند برگزار شد

عصر پنجشنبه 20 مهر موسسه‌ی توکا انوشه‌ی دستان‌پرداز پذیرای 37 نفر از اعضای کارگاه‌های تابستان و شرکت کنندگان در جشن روز جهانی لبخند و کارگاه‌های پایان تابستان بود.

به گزارش روابط عمومی موسسه‌ی توکا انوشه‌ی دستان‌پرداز این رویداد که با عنوان «یک لبخند شیرین و شاد» بود با فعالیت‌های جذابی همراه شد.

هوای بارانی و طوفانی این روز، موجب شد نشست در سالن موسسه برگزار شود. خانه ننه شکلات در جایگاه قرار گرفت و با ورود کودکان و والدین برنامه آغاز شد. شروع برنامه تا جمع شدن بقیه‌ی اعضا، با قصه‌گویی داوود ریحانی از قصه‌ها و افسانه‌های بارگذاری شده در وب سایت توکا همراه شد. قصه به لهجه شیرین مشهدی بود و کودکان همراه با والدین از طنزهای قصه لذت بردند و با آن خندیدند.

پخش کلیپ معرفی موسسه‌ی توکا اولین برنامه این رویداد بود. مجری برنامه معصومه موسویان ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان از کارگاه‌های تابستان و همراهی با بچه‌ها گفت. موسویان یادآور شد: کارگاه‌های تابستان برای کودکان شامل سفال، نقاشی، کاردستی و شاهنامه خوانی، دیکته بازی و کارگاه‌هایی هم برای نوجوانان مثل پادکست، جلسات نقد کتاب و تصویرگری و … بود که با استقبال شما خوبان همراه شد. او در ادامه از توکتاب گفت که ساعت 7 روزهای سه شنبه جمع کتابخوان‌ها را گردآورده و با همدیگر از یک کتاب صحبت می‌کنند و از والدین دعوت کرد همراه با فرزندانشان در این نشست‌ها شرکت کنند.

موسویان همچنین از روز جهانی لبخند گفت و از ننه شکلات که به خاطر زلزله دچار حادثه شده و قوری گل سرخ، سرش را مجروح کرده؛ در همین موقع ننه شکلات از پنجره بیرون آمد و هیجان را به جمع و کودکان هدیه داد. این برنامه با عروسک ننه شکلات و طنزهای او رنگ و بوی دیگری گرفت.

قصه‌گویی داستان «ببو» توسط معصومه موسویان که با همراهی بچه‌های سالن برگزار شد برنامه شاد بعدی بود.

پخش کلیپ‌های موسسه در میان برنامه‌ها، ترانه خوانی رویا یدالهی و همراهی بچه‌ها با آن، ساخت کاردستی لیوان با کاغذهای رنگی و برگزاری مسابقه جذاب بر عکس با الهام از دیو افسانه‌های شاهنامه از جمله فعالیت‌های مفرح این جشن بود.  

ننه شکلات در میان برنامه و همراه با برنامه‌ها به نکته‌های طنزی اشاره می‌کرد که با استقبال شرکت کنندگان و شادی کودکان همراه می‌شد.

برنامه آخر این نشست پذیرایی جذاب بود که در لیوان های کاردستی با کاغذهای رنگی انجام شد. عکس یادگاری با ننه شکلات و اهدای جایزه به برگزیدگان پر طلایی پایان بخش برنامه بود.

گفتنی است بعد از نشست، ضمن معرفی کارگاه‌ها به والدین، ثبت نام کارگاه‌های پاییز نیز انجام شد. 

بماند به یادگار